28 Nisan 2010 Çarşamba

SORU:
3.5 ay önce bir hayat kadınıyla korunmasız olarak ilişkiye girdim. Kadın, hastalığı olmadığını söyledi. Ama şimdi çok korkuyorum. Üroloji uzmanına gittim, kan testi yaptırdım. Eliza testi sonuçlarımda bir şey çıkmadı. Bir şikayetim de yok. Bildiğim kadarıyla AİDS, ilişkiden 3 ay sonra yapılan Eliza testiyle açığa çıkıyor. Gittiğim doktor da “Belli olmaz” dedi. Beni AİDS hastalığı konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.

CEVAP:

Yurdumuzda AİDS hastalığı nadir görülmektedir. AİDS hastalığı olan kişi ile korunmasız girilen ilişkide 1 dahi hastalığa yakalanılması kesin bir durum değildir. 3 ay sonra yaptırdığınız tahlilin de temiz çıkması sizi rahatlatmalıdır. Şüpheli olarak girilen ilişkide doğru ve etkin korunma yapmamış olmak ciddi bir risk oluşturur, bu konuda çok titiz olunmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder